Lista 2010

Lista 2010


1 Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
- Ja, det gjorde jag nog

2 Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inget nyårslöfte. Skulle väl ha vart att börja träna, o det gjorde jag

3 Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Vänner vet ja väl inte. Vet vem dom är :)

4 Dog någon som stod dig nära?
- Tror inte

5 Vilka länder besökte du?
- Sverige, Egypten


6 Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- Inte vad jag kan komma på

7 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Oj. Finns många fina datum!

8 Vad var din största framgång under 2010?
- Framgång.. Hmm. Ingen aning

9 Största misstaget?
- Det håller jag nog för mig själv

10 Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jaa halva hösten har jag vart sjukskriven pga av axeln

11 Vad spenderade du mest pengar på?
- Träning och bensin tror jag

12 Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Att jag fick åka till Egypten :D

13 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Hmm tror inte det finns nån spec

14 Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Var väl som vanligt skulle jag tro. Lite upp och ner.

15 Vad önskar du att du hade gjort mer?
- Tränat och försökt spara mer

16 Vad önskar du att du hade gjort mindre?
- Slösat, druckit, jobbat helt sjuka pass

17 Hur tillbringar du julen?
- Hemma hos mamma o pappa

18 Blev du kär i år?
- Jo

19 Favoritprogram på TV?
- 2½ män

20 Bästa boken du läste i år?
- Eh, bok? :p

21 Något du önskade dig men inte fick?
-

22 Vad gjorde du på din födelsedag i år?
- Jobbade

23 Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
- Inte vad jag kan komma på. Ja, en lägenhet söderut, så jag kunde åkt dit i oktober o stannat till april ;)

24 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Jaa normal skulle ja väl säga

25 Vad fick dig att må bra?
- Vännerna, hästen <3

26 Vilken kändis var du mest sugen på?
- Oj, bara en? ;)

27 Vem saknade du?
- Clare har jag saknat många ggr! Och anderas har jag också saknat

28 De bästa nya människorna du träffade?
- Dom i Egypten! Och <3

29 Vilka är dina nyårslöften till 2011?
- Träna träna träna! Och öva fiol och bli bättre! Sen ska jag försöka skärpa mig i skolan, och få bra betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0