Kan det inte ge med sig nu

jäkla förkylning :(
Idag är det värre. För några dagar sen trodde jag att, yes! Nu vänder det och blir bättre. Men nä. Tydligen inte. O rösten är värre också. Ja bara kraxar :p Bäst o va tyst resten av dagen, så jag har nån röst kvar.

Jag som skulle vart på zumba nu :( Skit! Hade så sett framemot det.
Skulle ju vart hem o ridit också. Men det får ja också lov o skippa.
Får se om ja orkar åka o hitta på något med Marielle senare. Får se. Ska nog åka hem till mamma o pappa snart och tycka synd om mig själv :p haha

Ska försöka ta tag i städandet först. Så kanske man sku få lite julstädat.

Snart... :p

Den här dagen känns bättre än gårdagen iaf. Tur det! Annars hade ja gått o lagt mig igen.

Ska se om ja får något gjort nu.

Puss o kram












Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0