Kallt

Usch va kaaallt det är!! :(

Var ner på stan med Petra. Gick runt i lite butiker o kolla. Träffa trevligt folk, o kollade lite på lucia. Men sen höll vi på å frysa ihjäl.
Snart ska ja tina upp mig i duschen. Sen måste ja få i mig nånting o äta. Håller på å dör av hunger!! Jag har visst glömt o äta middag. Igen. Hm.

Fiol har ja övat idag. Jag skulle städa. Men ja orkaaar inte. Imorgon hinner ja inte. Fullt upp hela dagen då.
Jobb 9-15.30. Sen ska ja med Marielle till..nån. Kanske hitta något fynd!
Sen är det fotbollsträning :D yey! Som jag har längtat! Får se hur länge ja orkar. Uppvärmingen kanske ;) haha Nä så illa är det nog inte.
Hoppas på mirakel att förkylningen har blivit lite bättre. För jag SKA va me!!

SKa hoppa i duschen nu.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0