Julen

Jag är faktist inte så stort fan av julen. Tycker inte det känns så spec :s
Julsångerna är det bästa. Finns så fina julsånger.

Har fått det ja ville ha ikväll. Sponsring till mitt gymkort. O det fick jag :) Fick lite smått o gott. + att Egypten resan var ju som julklapp :)
Tack alla fina vänner som ja fick julklapp av <3
Förresten så har jag världens finaste vänner <3

Jag håller på å övertalar min kära familj att vi ska gå i kyrkan senare. Men ja vet inte. Dom är lite svårövertalade. Hmm. Jag ska få med mig Rasmus iaf ;) Förhoppningsvis. Hehe

Imorgon. Va ska jag göra då? Ska försöka laga mig ut med hästarna.

Nå, nu snart kommer tomten är far till alla barnen. Den tröttnar jag då aldrig på :p

Puss o kram









GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv gumman <3

2010-12-25 @ 11:17:58
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0