Jay

Aah Jay är vinnare av Idol 2010! :)
Som jag sagt hela tiden! Å hade inte han vunnit, vet ja inte vad.. För han va helt klart så mycket bättre! Mycket bättre röst än Minnah. Så nu kan ja kanske kolla Idol nästa år igen ;)

Ha varit hos Marielle hela kvällen :) Riktigt trevligt! Fått prata massa strunt ;) Välbehövligt!

Snart ska ja nog försöka sova. Fast ja inte e så där jätte trött. O ja får ändå ingen luft när ja lägger mig ner :/ Skitförkylning!

Nä, ska nog dra mig nu. För imorgon ska ja o Melle ner på stan :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Vilken vacker bild du har, i din header! Jättefin är den =)

2010-12-11 @ 11:40:29
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Tanja - IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT

Hejhej! Vad händer idag? :D Själv ska jag kolla på en massa filmer? Har du sett nån av dom jag har lagt upp i ett inlägg? :D Kram

2010-12-11 @ 12:28:55
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0