God Jul <3

Haha snyggt inlägg ja gjorde från mobilen ;)

Igår va ja rätt trött kan jag säga :p Men ändå somna ja inte förrens halv 1.

Jobbade igår 9.30-15.30. Sen köpte jag sista julklappen, o så träffa jag Hanna en sväng :) <3
Vart bjuden på middag till Martin också. Sååå gott! :D Tack! Och drack glögg såklart :)
Sen hämta Rasmus mig, o vi for hem till mamma o pappa. Slog in dom sista julklapparna. Och badade bastu :)

Imorse blev ja väckt av Wilma och Acke. Fick en julklapp av Wilma :) <3
Snart ska det ätas gröt!
Hade velat gått i kyrkan. Faktist! För det ger stämning! O jag har inte någon julkänsla :s
Men den är om 20 min, o ja har inte klätt på mig eller nånting :p hehe

Nä, nu vankas det mat! :)

Hoppas ni alla får en underbar julafton!
God Jul! <3

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0