Försov mig

HAHA
Jag höll på o försov mig till tandläkaren imorse. Eller imorse och imorse. Idag :p hehe hade tid 11.45. Tur att ja inte hade långt dit iaf :p Ups!
Fick ny tid till tandhygienisten iaf. I Januari ska jag till min tandläkare och fortsätta med rotfyllning. Suck. Tur att jag har världens bästa tandläkare iaf!

Nå, efter jag var till tandläkaren så åkte jag till Bjärström. Fixade stallet, och sen åkte jag o Basil ut. Va inte så där jäätte kallt idag. Visst frös tårna, men annars frös ja inte. Rena sommarvärmen idag ju ;)
Efter det åkte ja tillbaka till stan, o via Sanna. Hon va på jobb. Prata lite strunt :) Ovanligt ;) Hihi

Senare ikväll. Eller ja, om typ en timme. Lite mer. Så kommer min Hannalainen efter mig :) Vi ska åka på Zumba! Eva och Philippa ska också :) Är på Idrottsgården.
Första gången för Hanna :) hihi

Sen senare ska vi åka hem till mamma o pappa. O då jäklar ;) Ikväll ska vi göra något såå..roooligt!! :D
Eller det KOMMER bli roligt! Iih! I februari ;)

Ska se om jag skulle kunna få lite upplockat här i lägenheten. För som det låter så ska vi va här på nyår. Måste reda upp annars också :p hehe


Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

Zumban va ju skiiiiitkuuuuul ! :DDD och resan kommer bli helt awesooooooooooooooooooooooooome ! Längtar !!

2010-12-28 @ 22:53:14
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0