Dag 6

MIN DAG

Jaa, eftersom jag steg upp för typ 20 min sen. Så tänker jag berätta hur min dag ungefär ska se ut :)

Har legat o snoozat hur länge som helst.. hehe sen ringde Marielle. Då kom ja mig upp.
Ska snart bege mig mot stan, köpa lite åt min bror, o sen tänker ja börja försöka ställa iordning här.
Andreas kommer hit efter han sprungit också :) Typ snart alltså.

Sen kommer Marielle och Julia hit. O vi ska fixa iordning maten. Kommer bli såååå god mat!!!
Sen vid 5-6 tiden kommer alla hit.
Kommer gå ner till stan o kolla raketer, o sen ... får vi se ;)

Tror det kommer bli en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Miina

Andreas vinkade så glatt när han sprang förbi medan vi väntade på att Peter skulle komma. :)



Ha ett underbart nyår och hoppas året som kommer för med sig allt det du önskar dig! <3



Kram

2010-12-31 @ 13:27:49
URL: http://www.miinas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0