Dag 3

MINA FÖRÄLDRAR


Mina föräldrar.. Jaa
Mamma heter Catrin och är 46 år. Hon jobbar nu ute i Föglö på fiskförädlingen, på kontoret. Hon älskar hästar! Det är hon som fått mig att börja, och fortsätta med hästar. Hon älskar att läsa. På senare år har vi inte riktigt kommit överens alla gånger. Men vem gör det alla gånger.


Pappa heter Mikael och är 48 år. Han älskar att...jobba. Nä inte vet ja. Han jobbar rätt mycket. Han jobbar på Wiklöf Holding. Också kontorsnisse. Han tycker om sport. Han var fotbollstränare för vårt lag när jag spelade förut.

Jaa. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dom.
Dom är världens bästa föräldrar. Ställer alltid upp och finns där, och hjälper.
Fast vi inte alltid kommer överens och tycker o tänker samma sak.
Men jag är glad för att jag har föräldrar som bryr sig! <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0