Dag 2

MIN FÖRSTA KÄRLEK

Oj. Den va svår. Ja mena. På dagis va man ju jäääätte kär. Sen vart med det i lågstadie också.
Men när jag blev riktigt kär. Hm.
Om vi säger Matias i lågstadiet. Vi var väl ihop till och från där i 5-6. Ja undrar om ja inte skickade Emil för att fråga chans, som det hette då ;) haha S club 7´s låt, never had a dream eller va den nu heter, den så tänker jag alltid på Matias. Haha
Sen var det nog Kim i högstadiet. Ja träffa han på ett disco i hans skola i slutet av 6an. Vi var nog ihop ett bra tag. Ibland till och från :p haha
Men det finns en gång jag var riktigt riktigt kär. Allt kändes helt perfekt. Vi träffades en sommar. Jag visste vem han var, o han visste vem jag var. Vi pratade mycket och allt kändes bra. Sen var det skit, mera skit. Men till slut ordna det upp sig, och det var nästintill perfekt.
Sen förstördes allt, jag gick in i depression, kurator inblandad o skit.

Men det var trevligt så länge det vara.
Tog väldigt länge att komma över han.

Men kärlek gör ont ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0