Dag 1

PRESENTERA DIG SJÄLV

Jag heter Jennifer, är 20 år och bor på Åland. Bor i egen lägenheten i Mariehamn.
För tillfället jobbar jag som servitör, men nu i Januari ska jag börja plugga på Ålands vårdinstitut till närvårdare.
Jag har 3 hästar. Världens finaste dessutom! ;) <3 Hemma hos mamma o pappa finns det två kattor, en hund och två kaniner också. Älskar djur!
Jag spelar fiol. Det har jag gjort i ... ca 12 år nu borde det bli. Fiol är något jag kommer hålla på med livet ut! Kanske är det musiklärare, eller fiollärare jag vill bli. Men inte just nu. Brukar fara ut på spelningar på t.ex gudstjänster, julfester, bröllop, begravningar osv.
Sen spelar jag piano också. Tar inte lektioner nu. Men det gjorde jag i ca 8 år.

Jag är snäll, omtänksam och envis. Jag blir vääldigt sällan arg. Men när ja blir arg, då är det inte nådigt!
Jag har faktist inte bra självförtroende. Är väldigt sällan nöjd med det jag gör. Har prestationsångest.

I framtiden hoppas jag på stort hus, kärlek, barn, musik.
Hoppas att någon gång åka och hjälpa där dom har det svårt. Spec barn!

Det var lite om mig :)

Kommentarer
Postat av: //sandra

heejsan jeffe :) va fint du presenterar dej själv:)) skulle vara kul o träffas något tag igen?? :) jag skall jag med söka en skola innom närvårdare:)) va e de du vill jobba som? barn? utväcklingstörda eller med åldringar?? :) kram sandra (finland) :D

2010-12-27 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0