Cherokee och jobb

Tusan också, jag som skulle stigit upp för minst en timme sen. NÄstan 1½. Det hände nått... :p

Nu e ja uppe iaf!
Ska äta lite alldeles just. O sen ska ja ut o fixa stallet. Äntligen ska ja få åka ut med min skrutt! :D <3 Han ha fått på sin tappsko nu. Så längesen ja red han. När ja ha varit o ridit så ha det blivit Basil. Eftersom min bortskämda lillasyster inte vill/behöver rida Basil.
Men ja kan säga, Basil e oftast så mycket roligare! Men det e klart ja vill rida min skrutt också <3
Kanske ja far ut en sväng med Basil också. Beror på hur ihjäl frusen jag e.

Vet inte riktigt va ja ska göra senare idag. Tänkte nog åka till Avancia iaf. Måste köra axel. Vill börja ordentligt med konditionen också, men ja vågar inte köra fullt än. För förkylningen har inte gett med sig :s
Men snart tröttnar jag, o tänker köra ändå! För det har blivit bättre, men inte bra ännu.

Senare ikväll ska ja träffa Julia och Marielle. Vi ska planera nyår :) Kommer bli riktigt trevligt och roligt nyår med dom bästa :)

Kl 23 är det jobb som gäller på arken. Blir väl till -04. Kan behövas lite extra pengar. FÖR OM 55 DAGAR ÅKER VI! :D WOHO!
Har extra jobb i januari och februari också. Naajs!

Nä nu måste ja sätta igång med allt!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0