Äckligt kallt

Uuuusch för vintern!!
Jag står fortfarande fast vid att köpa/hyra lägenhet utomlands. Åka bort sista oktober, och komma tillbaka vid April nångång. Jaaatack!

Jobbat 9.30-15.30. Va en riktigt rolig dag på jobbet idag! Jisses va ja ha skrattat :p
Ja kan säga att vår julfest kommer bli...grymt rolig!!

Efter jobbet åkte ja hem. Gjorde ungefär..ingenting :p Jo! Övade fiol!
Ikväll ha ja vart på Zumba. Jag har haft problem o gå i trappor, böja mig ner.. Pga av träningsvärken från gårdagens fotbollsträning :p haha piiinsamt! Ha inte vart på en fotbollsträning på...flera flera år. Men det va sjukt kul! :D Gu va ja ha saknat fotbollen!

Snart tänker ja försöka sova. FUnderar om ja ska kolla lite film i sängen först :)

Imorgon är det jobb 9.30-ca 15.30. Sen ska ja till Kalle o öva! Han ja spelade med på bokutgivningen för några veckor sen. Han blev tillfrågad att komma o spela till Eckerö. Å så sa dom att han kunde ju ta med sig nån o spela med. Då tänkte han direkt på mig! :D Jätte kul! Verkligen! Jag tycker om o spela med han. Dragspel och fiol låter riktigt bra ihop faktist.
O fotbollsträning blir det på kvällen. Om ja kan röra mig :p haha


Nä, nu ska ja ta o hopp i bädden tror ja bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0