Ledig! :D

Sköönt!

Igår va en riktigt trevlig kväll. Jobbade 13-20, sen åkte ja hem o fixa mig med Jennifer, o sen drog vi till Rockoff. Träffa massa trevligt folk :) Sen vart det skaka rumpa till Sean Banan ;) haha
Efter det gick vi till Arken. Mitt i allt när ja o Jennifer står längst fram på dansgolvet i nattklubben vid Soundway, så kommer självaste Sean Banan dit o börjar köra sin låt! Haha vadå hängde o klängde på stackarn :p
En lyckad kväll :) Sen cyklade ja o gulle hem. Han cykla o ja åkte på styret! :p Vilken syn!

Idag sov ja länge. Sen åkte ja till Jennifer, o dit kom det lite folk sen. Spelade lite "bomben". Beroendeframkallande :p Skitkul iaf! Sen drog vi alla 9-10? till Draken o åt kebab. Mums!
Ha vart på IFK match med mamma o pappa också. Tror det var första matchen för mig iår.
Sen har ja o gulle vart till Saltvik en sväng. Var till Melle o hämtade min nyckel. O sa hejdå åt henne.
Ikväll ha det bara vart mys (:

Imorgon är ja ledig igen. Ska sova länge, sen ska vvi hem till mamma o pappa på middag.
Sen ska ja o va barnvakt åt lilla Milton :)

Nu måste ja försöka sova.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0