Basil

gick som en guud idag! Så där bra har han aldrig gått förut!! Killen kan :)

For ut med älskling efter. Vi va ut i skogen o galoppera. Jag o min unghäst..Ehm. ALLT va läskigt :p Tönt!

Imorse va ja ut med Acke på långpromenad. Mys (:

Ikväll ha en liten tjej vart o ridit Lisa, så vart en till promenad. Håller tummarna att hon vill komma fler ggr :) Det lät som det!

Imorgon är det jobb på Fantasia. 10.30-20. Ikväll hade vi äntligen fått schema. Måste till La strada imorgon bitti för att kolla det.
Sen ska det pratas semester :) I LIKE! Kan säga att det kommer bli en varm semester :D

Nej, nu ska ja till stan. Back to reality.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din häst (han på bilden) är duktigt häftig och super när ni har skägget kvar :) Har aldrig sett det förut :) haha

Du kanske inte vet vem jag är men jag heter också Jennifer och är tillsammans med Christoffer (sjölund) :) Har min häst en bit ifrån dina (i ringsböle) :) hehe

2010-09-01 @ 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0