Sovit bra..

och länge :D Somnade redan just före 11 igår. O vaknade runt halv 11. Så skönt!

Ska äta frukost nu, sen vänta på att Miia ska sluta jobba, så ska vi åka o rida dressyr :)

O jo. Ja har träningsvärk idag. Men det har ja haft hela veckan så :p Men känns ändå så jäkla skönt!

Efter ridningen blir det lite jogging/promenad, sen fixa mig. Dock har ja ju inte bestämt mig.. Hur jag ska göra. Hammarland, Hammarland, eller Nette? O ska ja dricka? Jag har ju Jag har ju 13 timmar kvar av mitt vad. Känns ju lite surt o förlora på sista dagen.. Hmm... Börja efter 12? :) Eller skita i det helt..
Hmm.. MÅste fundera..

Imorgon har jag ju dressyrlektion för Sussi :D Yey! Som jag har längtat! Dock får ja ju inte rida min älskling :/ Blir o rida Basil imorgon. Nå. Det blir nog bra det me :)

Förresten borde jag fått lön idag??! :D Finally!! Hade inte klara mig så länge till på mina 6,67e...

Men nu äta!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0