Nyktert...

Det är vad det ska bli! Hela April kommer att bli nyktert! Från och med idag. Jag känner sånt stöd av mina kära vänner. NOT! :p Ingen jävel tror att jag kommer att klara av det.. Men det kommer bli vadslagning om det. Jag tror ja klarar av det! :)

Usch. 3 dagar i rad. Det räcker för hela månaden.
Men riktigt trevligt hade jag :) Dock fanns det väl sånt man kunde sluppit också. Menmen.. Klart det ska finnas idioter ute också!
Massa bugg vart det ;) Hihi I lööööv!

Idag har ja jobbat. Eller imorse åkte jag med Sanna o släppte ut lite hästar. Väääldigt seegt.
Sen sov ja vidare. O sen kl 15 var det jobb på Fantasia. Var bara kort dag. Skönt. Men tiden gick rätt långsamt. Lite kändisar var det in :) Så det var trevligt. O härligt gäng var vi som jobbade!

Men nu ska ja ner till butiken o fixa lite där. Så slipper ja göra allt imorgon.

Åh o ja har fått ont i halsen! :( Gillar inte!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Men neeeej Jennifer, inte nu när jag äntligen blir 18! :D

2010-04-05 @ 18:27:13
URL: http://giselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0