Min finaste ADHD ponny

Som sagt skulle jag vart ledig idag. Men vart jobb iaf. Nå, en helt okej dag.
Efter jobbet åkte jag till Finström. Spelade lite piano först, sen gick jag ut o fixade stallet, o putsade allt till Florian träningen imorgon :) Sen åkte jag o min finaste pigga ADHD ponny o red ett dressyrpass. Han var pigg! Men det gick riktigt bra :) Vi är taggad inför morgondagens hoppträning!

Nu ikväll har jag vart i Finström. Kollat massa gamla tävlingar o träningar på filmkameran.

Imorgon ska ja jobba igen. Jobbar egentligen 9-18. Men ja har fiol. Så smiter där på eftermiddagen. Har egen lektion o sen är det gruppspel. Blir nog bara o repetera inför konserten på söndag.

Men nu hörrni, måste ja sova. Börjar ju redan kl 9 imorgon :O Usch, tidigt :(

Natti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0