Lyckad konsert!

Kom nyss hem från konserten. En riktigt lyckad konsert! :) Alla var jätte duktiga! Men jag tror att jag var mer nervös än vad barnen var :p haha
Nu e det bara o ladda om den här veckan inför nästa helgs konsert. Husch. Då blir det solo, trio o gruppspel. Ja e lite nervös över mitt stycke faktist. Nå, blir hårdträning den här veckan!

Nu ska ja byta om o sen dra hem till mamma o pappa. Ska först få middag, mums! :D Sen blir det rida.

Har förresten vart o sett efter Sannas små kattor här nu ihelgen (: Eller har jag skrivit det förut... hmm.. minns inte :p Iaf..

Sen blir det städa butiken. Min snälla bror skulle hjälpa mig.

Nu åka!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0