Jag har dom finaste hästarna

faktist!
Jag o Wilma hoppade Cherokee o Basil idag. Vi turades om. Jag börja med Basil. Han gick helt perfekt!! Jäklar va pigg han var! O sååå duktig! Bara flög över :)
Sen red jag finaste. Han gick kanon bra, som vanligt :) På slutet hoppade vi 1m.

Efter det åkte jag o mamma in till stan. Jag släppte av henne vid WHA. Hon skulle komma IFK´s första hemma match. Jag åkte efter Hanna o vi for o käkade :) Sen har jag vart med henne ikv! Trevligt :)

Butiken är helt städad nu också :)

Imorgon är det jobb igen, suck. Vart tog min lediga dag vägen? Men skönt, imorgon jobbar jag bara 10-15. Min sista korta dag som det ser ut nu. Sen vet jag inte om jag åker hem o rider... Har inte bestämt mig än. Joggingtur blir det iaf. Sen sku ja borda städa lite.

Men nu duschen snabbt, o sen sova :)

O Hanna, kom ihåg, spelar ingen roll vad klockan är!

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0