Jag är EXTREMT trött

Kan ju kanske bero på att jag jobbat 10-01.30. Var först på La Strada. Va vääldigt dött där. Sen direkt till Alandica. Va pokerturnering där. Nu e ja äntligen hemma.
Nå, har tjänat rätt mycket cash idag iaf. Behövs! För tillfället har ja lite svårt ekonomiskt. Har betalt så mycket räkningar. Har ännu kvar, men var ska ja få dom pengarna ifrån? :/ Har verkligen inte mycket att spendera nu. O snart måste bilen tankas. Måste nog låna lite :/ Hatar o låna! Ja vill klara mig själv! Men...hmm..

Måste bara berätta en sak. JAg vet inte vad jag har gjort inatt. Mitt knä e helt illrött o skinnet har försvunnit lite. Haha e inge bra på å förklara nu :p Men iaf. Har SKITONT! Värker nå fruktansvärt. Gör skitont bara att byxorna tar i. Men vad har jag gjort är då frågan...?! JAg vet faktist inte!! Jag har gjort nånting inatt. För mitt nattduksbord var ca 2 meter från sängen, allt var nere på golvet utom väckarklockan o mobilen. Så ja undrar va tusan ja gjort...

Imorgon är det konsertdags. Jag är så inte taggad nu. Ja hoppas ja blir det. Måste hinna spela igenom min låt innan det e repetition. Jag har halv 2. Så ni är välkomna till St Görans kyrka imorgon (söndag) kl 16.00!
Nu vill ja inge annat än sova.
Så nu blir det borsta tänderna o hoppa i säng, illa kvickt.

Nattinatti!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0