Hemma

Inge jobb idag. Måste vila upp mig. Eller ja. Försöka vila..

Sov hos mamma o pappa inatt. Aw somna med Lillen (: Sov till typ kvart i 11 imorse. Skönt!
Steg upp o åt frukost. Sen gick ja ut till hästarna. Jag har världens finaste häst <3
Nu är jag i stan igen. Glömde noterna hemma, hehe. Så mamma tog med dom till stan, så ja var nyss o hämtade dom. Lagade middag innan det också. Gick faktist o äta! Fast ja tror ja laga pasta åt 5 pers :p hehe Sådärja!

Nu måste ja öva fiol. Har lektion imorgon.
Imorgon ska ja va me o öva piano också. Ska ju kompa söndagens konsert. Blir en lång dag imorgon! Hoppas ja känner mig lite friskare! Blir o sova tidigt ikv. Ska befinna mig på Medis 10.40. Tjoho! Nå, ja ser framemot det :)

Nu ska ja öva lite!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0