God middag och motion

Sov länge imorse. Steg väl upp vid halv 1 (A) Åkte efter Sanna då, så åkte vi o handlade.
Efter det så åt jag frukost, o sen kom Julia efter mig. Vi skulle åka till träningsverket o gå på Shake It! Men nä siddu. Vi hade visst läst lite fel på tiden :p hehe upps. Nå, dom stängde där typ då. Bara 45 min kvar. Så vi åkte till Avancia. Jajja, där väntade ett Zumbapass :D Så nu har man provat på det också. Har man svårt med kordination o så, rekomenderar jag det inte :p Haha. Nå dom sa att hon som höll idag inte är så där lämplig för såna som är helt nybörjare. Var svårt o hänga med. Men rätt kul var det :)
Massa kändisar var ju med på det! Bla mamsen ;)
Sen åkte vi till mormor o morfar o åt middag. Vart både fågel och lamm. MUMS!!
Nu e jag hemma. Ska ner till butiken snart. Ska vänta tills kl e lite över 8. Så slipper ja oroa mig över att Control Risk är här :p Blir så nervös att dom ska komma in o skrämma skiten ur mig! :p

Nå. Övar lite fiol så länge :)

Imorgon är det jobb igen. Gillar inte. Sku bra kunna va ledig några dagar (A) Nu e det slut på bara korta dagar.
Sen ska jag till Arne imorgon.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0