En helt vanlig dag

Den här dagen har väl varit som alla andra dar. Typ.

Fast dagen började inte så bra. Mina nerver for direkt. Allt gick bara skit imorse! Hitta inte mina burana, vaknade med sprängande huvudvärk, mitt diadem gick av på mitten, jag hittade inte mina pengar, en lastbil svängde ut precis framför mig o körde 30 hela vägen in till stan... Det var väl några av dom sakerna...
Jobbet gick helt bra idag.
Åkte via apoteket när ja slutat, o sen direkt till Finström. Mamma o jag for ut o red :) Riktig mystur!
Sen fick jag middag :) Mammas goda soppa! Mums!

Nu är jag i stan. Har nyss vart ut o joggat. Vart i duschen också. Känner mig som ny :) Nu blir det te, och snart börjar Svenska Hollywoodfruar :D I LIKE! Tyckte inte om det förut, men nu älskar jag det! Spec Maria, hihi

Imorgon jobb igen, 10-18.

Nu soffläge!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0