Dubbelt jobb

Jobbade på både La Strada och Arken idag. Jobbigt, ja. E extremt trött :s Vet inte varför jag är så trött. Va gör jag på nätterna? Jag går faktist o lägger mig i vettig tid!

Efter jobbet åkte ja direkt till mamsen o papsen. Skulle ridit lektion, men det vart inte av... Middagen stod på bordet när ja steg innanför dörren :) Pappa hade lagat väldigt god mat! Mmmh grillat!
Sen har jag mamma o wilma kollat filmena från helgens hoppträning o konsert.
Jag orkar inte åka hem ikv. Så jag blir här inatt :)

Nu kollar vi tv. Ska hoppa i duschen just, o sen blir det bädden.
Jobb som vanligt imorgon. Sen efter jobbet blir det joggingtur!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0