9 timmars övning

Sov till fem i 10 imorse. Va meningen att ja sku stigit upp tjugo i. Men nja.. Nån snoozade :p NÅN.. Hmmm jag kanske..
Åkte iväg till Medis, o pianospel väntade. Å så har min dag sett ut. Har varit på Medis heeela dagen. Till kvart i 8 ikväll. Så 9 timmars piano och fiolspel. Hade egen lektion också. Och övade duett och trio. Sista tjugo minuterna kändes det nog som att noterna gick lite huller om buller :p Helt trött i huvve. Men har varit en sjukt rolig dag :)
Hann träffa Jennifer också (: När ja hade en liten paus.
Sen efter det åkte ja hem. Tog det lugnt två minuter. Sen kom Petra hit (: Hon klippte min lugg :) Sen åkte vi iväg en sväng. Träffade W och J (:
Nå, nu är jag äntligen hemma. Ska sussa just.
En riktigt trevlig dag :)

Imorgon är det konsertdags! Dom yngre som spelar fiol har konsert imorgon. Så jag ska kompa på piano. Är med på alla låtar utom 2-3 stycken tror ja. E så kul, för Chatarinas dotter e med på cello, o hennes son sku spela lite fiol. O Erikas dotter ska o va me på fiol :) Kommer bli en lyckad konsert tror jag :) O Marita kommer o lyssnar :D AAw ja träffa henne idag! Så kul o se henne igen! Min förebild :)

Jo, o inatt var det nog tecken på att ja verkligen älskar musiken ja håller på med!
Jag vaknade, nått efter 2, o mådde sjuuukt illa! Va så nära att jag skulle spy. Hade jag gått upp hade jag gjort det! Men vet ni vad jag tänkte då?? Jag får faaan inte spy! Då kan jag ju inte vara med på morgondagens(läs idag) övning! O då kan jag inte vara med på konserten! NÄE! Det går bara inte. Katastrof! Så jag låg där o mådde dåligt en bra stund till o bara låg o tänkte på det. Sen till slut somnade jag. Usch, hatar magsjuka!!
Nå, hoppas det inte händer inatt! Då blir jag väääldigt lessen! :(

Nej nu hörrni.

Aaw fick världens gulligaste mess av min Sanna nyss :') <3

Nu måste ja sova så ja orkar med genrep och konsertimorgon!

Natti!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: sanna

du e bäst <3

2010-04-11 @ 02:24:59
URL: http://stayupsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0