Trött

Trött o slut. Jäkla förkylning. E helt lam. Tusan blir ju anfådd o gå upp för trappan :p

Nå dagen.. Jobbade idag. Började 9, o slutade 16. Kul o gå runt o snuva ^^ Var en lugn dag. Har ringt runt till halva Åland känns det som :p hehe Nu ha ja bokat andra skedet iaf :) Ska göras här nu i oktober. Skönt o ha det överstökat sen! Sen har ja ringt o hört me ett jobb. Lät inte så där..tjoho..men ska skicka in på det iaf. Tror inte jag får det men.. Kan ju alltid hoppas :)
Sen åkte vi upp till mormor o morfar, o sa hejdå åt mormor. Imorgon ska hon till Finland o opereras. Hoppas allt går bra! Nu ikv ha ja inte gjort så mkt. Är så trött. Kanske träffar Sanna ikv, o pratar lite skit :) <3

Nu är jag ledig fram till lördag. Då är det Rosa bandet galan på Arken. Då jäklar blir det till o jobba! Förra året var det nått på 600 gäster. Dom trodde det sku bli nå sånt i år igen.
Får se vad ja hittar på imorgon. Ut o rida iaf, om jag inte är allt för slut. Så måste jag väl se efter Acke gubben :)

Nej om ja sku plocka upp lite i rummet nu.

Puss o kram



Kommentarer
Postat av: fröken elin

då låter det trevligt hos dig också då!:D gött

2009-09-29 @ 01:07:01
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0