Trögt internet

Ååh ja blir tokig på internet!! Det bara trögar! Suck.

Imorse åkte ja på jobb till arken för att jobba lunch. Jobbade 10-16. Sen var det direkt hem o byta om, så väntade hoppträning för Cia. Red Basil, eftersom jag inte får ha min ifred..^^ hmm.. Men Basil var sååå duktig! Gick lite krackligt i början, men sen jäklar! Så duktig! Så faschinerad att han överhuvudtaget kommer över med sin kropp. Vi är taggade för tävling! :) Men blir o köra ett hopp pass nästa vecka, innan tävling.

Imorgon ska jag jobba igen. 8-16. Usch, hatar o stiga upp så tidigt! Menmen.. Behöver pengar så.
Imorgonkväll tänker jag bara ta det lugnt. Inge jobb, inge party. Nee ja orkar inte!

Sen på lördag och söndag är det hoppträning. Blev frågad o va med o träna för en svensk tränare, som varit hos nån tyskstjärna. Kan bli riktigt lärorikt :) Men lite nervöst! Har ju inte hoppat Ch på..över en månad!

Ihelgen sku ja gärna hinna åka å kolla på hundutställningen me. Får väl se. Hoppas :)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0