Tjänat lite pengar

Blev väckt av Wilma o Acke imorse. Efter Ackes lilla besök fanns det inte en chans att ja kunde sova vidare :p ojoj vilken energi den där killen har! Men gud så söt han e! Ja steg upp o gick ut me Wilma o Acke, o hälsa på Cherokee nere på åkern. Aaw han va så gosig :) Sen drog ja o Acke några repor runt åkern ;p
In o äta lite. Sen...äntligen..for ja ut me älskling :D ååh så mysigt. Vursting fina vädret. Galoppera massor! Så underbart!
Efter det åkte jag in till stan o träffade Erika. Spelade lite o diskuterade. Sen gick ja en sväng på stan med Julia :)
Sen bar det av hemåt. Jag åkte till en gård här nära mig, där Bjärströms gänget hade försäljning, ponnyridning o körning. Så spelade jag lite. Tjänade lite pengar faktist :) Trodde jag inte :)

Nu ska jag just bege mig efter Sanna, sen ska ja till Arken på jobb. Jobba med Tessi i insläppet :) Slutar väl 04-05 nångång inatt.

Nej nu måste jag åka!

Puss o kram

älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0