Spänd

Jag är lite spänd faktist.
Var o kollade på lägenhet i Jomala. Den var möblerad o kostade mindre. Ja o Sanna gjorde vad som är positivit med dom båda ställena o negativt. Det i Jomala var nog ingenting för oss. Fanns mkt nackdelar.. För mkt..
Huset..den enda stora nackdelen är att det är dyrt. O för så mkt pengar, inte får ett eget sovrum. Men jag ser inte det som något dåligt! Däremot gör mina päron det. Hmm.. Aja..
Får se vad Sannas föräldrar säger imorgon. Jag tror vi kommer klara av det! Så det så!
Jag har lite planer på om det sku skita sig me sovrummet. Men den dagen, den sorgen.

Nu ska ja försöka sova. Men ja e lite uppspelt faktist! :p hmm.. tror inte ja kommer kunna sova ^^ får slå igång nån film, lr öppna en bok så somnar jag på stört :p haha

Nej skriver imorgon hur det går :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0