Soft dag

Jaa idag blir det nog en soft dag.

Hade min första lektion med Fröken idag. Var riktigt intressant! Jag har mycket att lära, och lite att lära om. Ska öva etyder, skalor, typ hundra olika variationer, ne inte riktigt.. Men massa olika variationer. Sen lite stråk och fingerövningar. Ska göra s.k fingerövningar 100 per dag! hosch aja, bara ti o gör dom! Sen fick ja en låt av Bach. En kul låt! Så fyra böcker och 2 papper (Y)
Sen är det minst 2 timmars övning varje dag. Efter nästa onsdag är det 3 timmar som gäller, och veckan efter det 4 timmar.

Efter lektionen var jag ut på min promenad/joggingtur. Riktigt skönt! Tillbaka o i duschen. Sen träffa jag pianoläraren. Ska faktist ha lektion med henne idag, 13.40. Ska bli spännande :) Jag har ju trots allt spelat i typ 8-9 år så ^^

Ikv är det konsert här. Det är något nordiskt projekt. En finne e faktist med :) Tror det är jazz konsert. Ska bli intressant :)

Nu ska jag gå å öva lite, sen ha pianolektion, o sen blir det bara o ta det lugnt. Som vanligt... :p

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Vad duktig du är som springer och har dig :)

2009-09-02 @ 15:56:41
URL: http://giselaj.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaa det finns inte så mkt annat o göra här så... :p

2009-09-02 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0