Skönt o vara ledig

Det är skönt o vara ledig. Men lite långtråkigt o bara vara hemma. Förkylningen känns faktist liiite bättre idag! Skönt. Nu får jag luft iaf :)
Har lite grejjer o göra idag. Ut o rida i blåsten ska jag. Är riktigt kallt :s Håller på å fryser fötterna av mig! På med pälshalaren bara :p Ska bara diska först.
Ikväll får vi se vad jag hittar på.
Tusan nu spöregnar det ute! :O nooo! Jag som ska rida!! Skit.. Hoppas det slutar snart.

Idag ska ja skriva min CV som ja ska skicka in. Tänker inte berätta vad det är för jobb :) Gör det om det sku va så att jag mot förmodan skulle få det.

Skriver senare!

Puss o kram

hehe

Kommentarer
Postat av: sanna

servitör på Pub ettan vi det det redan jennifer ^^

2009-09-29 @ 15:00:12
URL: http://stayupsliv.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha fan Sanna.. Du fick inte avslöja ju ;)

2009-09-29 @ 15:06:32
URL: http://jeffeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0