SHOF

Ja ikväll var vi på SHOF, Södra Hälsinglands orkester förening. Jisses säger ja bara.. Ja hann inte med för fem penni! Fy tusan va svårt! Där kände man sig riktigt duktigt kass.

Sen gick ja me tomas o kolla film me lite folk.


Men iaf..
Allt det här nu.. Min dag har varit skit idag. Har inte alls varit på humör. Idag har varit en sån dag då jag saknat alla där hemma! Övningen har gått skit, humöret i botten, SHOF gick åt helsike..
Alltså.. öva varje dag, flera timmar om dagen, i ett helt år? Näe :s Känner mig redan trött på det! Då känns det faktist inte kul o gå å öva! Jag drar mig för att gå å öva. Ska det kännas så? Nä!
Men..ja trvis nå fruktansvärt bra med alla människor här! Alla jag lärt känna.

Då kommer den stora frågan.. Vad händer om jag skulle flytta hem? Har jag jobb? Var ska jag bo?
Där kom problemet..

Aja, nu ska jag sova på saken iaf, som Lasse sa.

Puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0