Näej..

Alltså..om det inte känns bra, o jag känner att..näej!! Då ska ja väl inte stanna? Eller? Känns ju inte så jäkla bra o va kvar mot sin vilja. O känna att det nästan är pest och pina! Jätte kul! Nej!
Det har gått 3 veckor. Å jag känner redan nu, att det här är inte min grej. Jag vill inte öva 3-5 timmar per dag. O lite till. Jag vill inte! Jag drar mig för att gå å öva. Jag tkr inte det e kul o öva så här jäkla mkt!
Jag tänkte ju faktist inte åka från första början. Men då sa alla, men åk o testa, så har du iaf testat. Annars kommer du ångra dig. Ja.. nu har jag testat. Å nä.. Jag gillar det inte. Jag trivs fruktansvärt bra med alla här, men att spela..nä..
Så..nu var det sagt.. Måste bara försöka få dom där hemma o FATTA! Det e inte det att det är svårt, det är det. Men det har jag övertalat mig själv att det kan jag klara. Det e är det att spela varje dag, 5 timmar om dagen! Det är det jag tkr blir för mkt! O man kan inte dra ner på övningen, då blir man duktigt efter!

Så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0