Mystur

Jag o Cherokee, Wilma o Lisa, var ut på en riktig mystur :) Wilma körde Lisa, och jag red Ch. Så fint väder också. Sen rejjsade först W o Ch på stubbåkern, sen var det tydligen min tur. Har blivit lite kärring... :p Men jäklar va kul det var :D
Sen bytte vi lite, så ja fick köra Lisa. Det finns fan ingen finare shettis än Lisa! Hon e helt..jaa..
När vi gick hem, måsta vi gå på vägen, för vi kommer inte genom skogen med Lisas vagn. Såklart lyckades vi gå där när det var rusning till båten. Så kommer det en svenne jävel, i stor bil, i 160, o kör 20 cm från Lisas huvud!! Satans jävla idiot! (Ursäkta språket) Men förbanna va arg ja vart. Wilma fick nog höra många fina raderamsor då.. Förbanna om han hade stannat. Ojoj va det hade vart synd om den jäveln! När det gäller mina hästar, då är det inga nådigt kan jag säga! Skulle han ha så nuddat henne...! Usch. Blir så arg när ja tänker på alla idioter det finns. Som inte vet vad hänsyn är.

Nej nu måste ja lugn ner mig.. Hungrig! :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0