Jag flyttar hem!

Nu har jag bestämt mig. Jag flyttar hem! Jag har pratat med Fröken nu. Jag berättade allt jag kände, tyckte och tänkte. Att jag har ingen motivation att öva varje dag, 5 timmar om dagen. Det låter som jag bara ger upp. Men jag sa från första början att ja inte ville åka. Men då tyckte alla att jag åtminstone skulle åka o testa. Nu har jag gjort det. O nej. Jag har hemlängtan, men det är inte det som väger mest nu. Det skulle jag klara av. Men allt övande... Jag har verkligen ingen motivation!! Fröken sa att har jag ingen motivation, är det ingen ide, då kommer det bara kännas tungt.
Jag har pratat med mamma också. Det var inte kul.. Men det är mitt liv, och det är jag som är här. Inte någon annan. Jag kommer iaf inte flytta hem..
Jag har lite alternativ jag ska ringa på. Antingen ringa folkis där hemma o höra om det finns plats på musiklinjen, eller så ringer jag Park. Där sökte dom servitör. Och barkunnig.
O boendet.. Har pratat med Julia. Så.. Får veta det på torsdag. Annars kommer jag ringa mormor. Tills jag hittat eget.

Har inte pratat me alla här än.. Kommer bli lite tufft :/

Nu ska ja lägga mig o fundera lite..

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Det är bra att du gör som du känner, jag blir iallafall glad att du kommer hem :) <3

2009-09-14 @ 15:06:07
URL: http://giselaj.blogg.se/
Postat av: sanna

TILL du hittar nytt med mig babe (: vi ska orka tillsammans :) <3

2009-09-14 @ 15:15:33
URL: http://stayupsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0