Ingen bra rubrik...

Kommer inte på någon rubrik ^^

Igår kollade ja först film me Christer, sen gick jag till busstationen och mötte Tomas. Så spelade vi lite gh. Sen gick vi efter Nathalie, o så spelade vi lite kort, o pratade lite skit. Sen mittiallt dök Daniel upp :) Jaa ja kom i säng.. halv 2.
Imorse vaknade jag typ halv 12 (A) liiiite trött jaa.. Snart ska jag ut på min dagliga joggingtur, o sen ska jag öva lite. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på.. Får väl se vad dom andra hade tänkt göra. Blir nog o ta det rätt lugnt iaf.
Har liiite träninsvärk idag :p hehe Men det e bra, då känns det att man gjort någonting iaf :) tihi

Om bara 4 dagar kommer mina bruds :D <3 YEY Alltså om 5 dagar så kommer jag hem :D wiie


Ne om man sku pallra sig ut nu!

Puss o kram

syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0