Hoppträning

Alltså...jag har världens finaste ponny! Han gick helt helt perfekt idag på hopplektionen! Så duktig! Nä, ja kan inte beskriva hur nöjd jag är! Är så glad! :) Florian tkt han var en fin ponny :) Florian är förresten från Belgien. Och tillsammans med hon som var på Sleipner o höll dressyrlektioner. Han har lärt oss mkt den här helgen :) Riktigt duktig! Hoppas han kommer igen!

Annars idag då.. Jag är förkyld! För typ hundrafemtioelfte gången iår! Åååh.. Helt stock i hjärnan. Känns som jag har stegring :s känner mig inte alls pigg. Får se hur det ska gå å jobba imorgon. Ja får ju ingen luft! Ska jobba 9-16 imorgon. O ont i magen har ja också. Crap..

Ska jobba två dar nästa vecka. Skönt, men lite tråkigt.. Lr ja har rätt mkt här hemma som sku behöva göras.

Ne om man sku ta o gå ner o laga lite paj till mammas gäster.

Puss o kram

älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0