Hemmaaaaa!

Yees, nu är jag hemmaaa :D SÅÅÅ SKÖNT!
Igår kom då alla tjejjer. Vi gjorde inte så där jätte mkt. Tog det lugnt :) Var till Max. O till tågstationen å boka Alex biljett. Mysig natt :)
Imorse steg vi upp vid 10 o packade. Åt sen lunch på skolan o sen var det o säga hejdå till alla. Tungt.. :/ Sen skjutsa vi Tomas till tågstationen, så sa ja hejdå till han.. :/ Men som sagt..jag hoppas ni kommer hit o hälsar på :) Å ja kommer o komma o hälsa på också! Det lovar jag!
Sen bar det av mot Norrtälje. Sen körde vi lite vilse där nånstans på vägen.. :p haha då ringde vi Sannas mamma så fick dom guida oss :p hehe vi hitta ju till ÖoB tillslut iaf. Shoppa loss ^^ Lr ja..bilen var HELT SMOCKFULL, så det var inte så mkt till o shoppa loss.. Sen åt vi goood kebab. Riktigt gott!
Tillslut kom vi fram till båten. O nu är jag hemma i sängen :) Det var resan i stora drag. Liten road trip :) Händelserik är det rätt ordet :p

Imorgon har ja fullspäckad dag. Hade tänkt försöka hinna rida innan jag ska till Erika (vår nya fiollärare i Alandia Strings) o få tid :) För jag börjar i Alandia Strings igen. Gud nej..skulle aldrig kunna sluta med fiol! Vill bara inte spela så mkt som ja gjorde i Swe. Iaf..ja ska träffa henne, sen ska ja o spela fiol på nån gård (skördemarknad). Efter det så hinner ja väl packa upp lite, o sen ska jag o jobba med Tessi i insläppet på Arken. Det ser jag framemot :) Det är min morgondag!

Sen söndag..rida..sen..PERSONALFEST :D Yey me like!

Nej nu ska ja prata färdigt me Nina :) iih längesen man träffade henne :/ Men jag ska få lära mig saxofon :D fan va kul :D

Nej nu måste ja sova..

Puss o kram

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

tjoohoo :D du är sååå välkommen tillbaka till As :)

2009-09-21 @ 21:07:36
URL: http://wwwhannalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0