Hemma hela helgen

Jag det var då första helgen jag var hem sen jag började. Så skönt o komma hem!
Då ska vi se.. Vi börjar med fredagen. Begav mig med Nathalie till tågstationen vid 8 tiden. Tåget gick tjugo i 9. Åkte tåg direkt till stockholm, där hade jag lite över 1 timme på mig innan bussen gick. Vi behöver inte nämna att jag tappade bort mig.. :p haha fick ringa alex o fråga vart jag skulle xD ehm ja..
Så satte jag mig på bussen o så var det båtfärden kvar.. Fullt på båten o massa små skrikande fotbollskillar.. tjoho
Mormor kom o hämtade mig i hamnen :) så åkte vi hem, o ja o mamma for ut o red :) Efterlängtat!
Sen kom Sanna, Henrika o Melle efter mig. O vi åkte in till stan. Grattade Julia :) Sen gick vi till melles klasskompisar. Riktigt trevligt! Sen slutade det på Arken.
Vaknade på lördagen med en sjujäkla huvudvärk, usch. Men ja steg upp o åkte till Djurvik för att vara med på fiollägret. Kul o träffa alla igen! Var där till typ halv 5, sen åkte ja hem o bytte om o drog direkt till Karl-Ers, där mormor o morfar hade sin fest, dom firade nämligen 50 år tillsammans :) Jag var där o hjälpte till med det mesta. Serverade o skötte allt sånt, sen stod jag för underhållningen också! Tillsammans med Anders :) Hade skitkul! O bra gick det också :)
Sen när kalaset var slut vid typ 11 så kom melle o sanna efter mig o vi for till stan. Hmm arken? aarå :) riktigt trevligt! Umgås med Sanna var väldigt efterlängtat!! <3
Jaa inatt vart det inte så mkt sömn.. Åkte på fiolläger igen imorse (Y) lite tungt, men var piggare än jag trodde ^^
Trots dom få timmar sömn ja fick. Så var det läger hela dagen, sen hade vi en liten konsert i Alandica. Jag tror ja hamnar i tidningen, för dom kom o fråga efter mitt namn.. ^^
Sen åkte jag o hämtade upp Sanna o vi umgicks lite o prata skit :) Sen åkte jag o pratade lite med C :) Så skjutsa ja hem sanna, o så for jag hem o kollade tågtider å så.

Jag åker imorgon halv 2 med Eckerö. Så blir det buss till cityterminalen, o sen tåg därifrån till Gävle, o där byter jag o åker vidare till Bollnäs. Missar orkestern, menmen...

Ikv ska ja bara packa o fixa klart allt. Alex va å hälsa på ikv också :) <3

Lite blandade känslor är det väl. Ska ju bli kul o åka tillbaka o få umgås med alla. Men ja.. Ja fick faktist mess av Fröken idag.. Hon är faktist som en extra mamma! Jätte rar!

Nej nu ska jag packa!

Är i Bollnäs 20:20 imorgon!

Puss o kram


Bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0