Fredag,igen...

Herregud, det är fredag igen! Vart tar al dagar vägen?! Det var ju nyss helg ju..
Ja inte ska man väl klaga :) Helg e alltid trevligt!

Klockan 9 imorse hade vi ensambleledning. Alltså dirigering. Rätt kul faktist. Stå å dirigera när gruppen sjunger.
Hade det i en timme, o nu har jag inte flera lektioner. Så nu ska jag ut o jogga, o sen är det lunch, sen hade jag tänkt öva på eftermiddagen, så har man kvällen ledig :) Sen kanske man måste gå å handla lite mat tills ihelgen.

Idag ska ja försöka att inte vara så negativ. Men det kommer såna perioder.. Inte kul.. Förhoppningsvis hålls humöret uppe idag.

Nu ska jag vika kläder, o så ut o jogga :)

Puss o kram

 

Bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0