Duktig!

Jaa.. Det har nog slagit slint någonstans för mig. Imorse tog jag en liten sovmorgon. Sen steg jag upp och for ut o joggade. När jag kom in igen, städade jag badrummet, sopade lite o redde upp. Sen var det dags för tvättning av sängkläder o handdukar. Ojoj.. Ja känner mig lite duktig :)
Sen hade vi Storgemensam. Då spelade Fröken för oss, o sen satt vi o pratade.

Nu ska jag snart o öva med Nathalie och Karin, inför SHOF ikv. Ser jag inte framemot faktist.. hmm..
Men före det har vi kvartett lektion med Per.

Alltså shit, det e snart helg igen! Imorgon har jag bara en lektion. Sen har jag helg!

Men nu är det övning som gäller!

Puss o kram


fiol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0