Damp!

Förbanna, ja får damp på internet! Va är det för fel???! Går ju inte o komma in nånstans! Har tagit mig 10 min o komma in på bloggen :s sen när ja ska publicera så står det bara webbsidan kan inte visas. Damp ja!

Idag var ja iaf på hoppträning på Sleipner, för Florian hette han :) Han har tydligen varit i Tyskland hos nån stjärna. Jätte duktig! Allt gick på engelska. Men det gick bra det me :) Hade egen lektion i 45 min. Lyx! Cherokee var riktigt riktigt duktig! I början gick det lite segt. Men sen släppte det för både mig och han. O han gick så fint! Mammas pojke :) Imorgon halv 10 (snark) har vi egen lektion igen. Ser ja framemot :) Fick ut mkt från idag. Snygg var han med... ;) haha Ne men han var riktigt duktig, o förklarade bra så man förstod.

Imorgon då... Träning, o sen vet ja inte. Sku borda fara ut o springa, men kommer va helt slut :O Var duktigt jobbigt idag, o så var det så jäkla varmt! Imorgon skulle vi va i Jeanettes ridhus ist, för att det inte finns nå mkt bommar på komposten på Sleipner.

På måndag ska jag jobba på Arken igen, 9-16. Så ska jag ringa bilskolläraren, o höra om ja får göra andra skedet, så jag har det gjort. Så ska ja ringa på ett jobb också.

Nej nu måste jag gå å sova, så jag orkar upp imorgon bitti kvart över 7. Me like. Not.. ^^

Nattinatti!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Ska du inte komma och kolla på mig på utställningen då? Typ kl 10 i ring 8

2009-09-27 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0