Bättre

Humöret är lite bättre idag. Trött är jag..
Har bara två lektioner idag. Om 1½ timme har jag gehör. Tror vi har det i 1½ timme :s Sen klockan 13 är det kör. Kan bli intressant. Är ju så många på musiklinjen, så det kan bli en stooor kör!
Sen är det något möte med hela musiklinjen. Sen är jag ledig (Y) Blir väl till o öva då. Blev inte så mkt öva igår så. Känner mig inte riktigt peppad bara.. Kanske kan bli..
Nja..
Iaf..
Nu ska ja fixa mig lite så ja inte ser så trött ut ^^ Så tänker jag bara ta det lugnt fram till gehöret.

Imorgon har jag bara 1 timme, som är 40 min ^^ hehe det är min egna lektion med Fröken. Då ska ja prata lite med henne. Om allt.

Puss o kram



Saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: sanna

det är bra gumman (: Ta kossan i spenarna... nej, vänta. Tjuren vid hornen just ja.. ;)



Saknar dig med Bejb, men snart är du hemma, ett litet tag iaf (: <3

2009-09-01 @ 09:17:48
URL: http://stayupsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0