Äntligen helg

Då var det äntligen helg! Skönt!

Igår vart det två joggingturer. En på morgonen, o sen for jag ut me Christer på eftermiddagen :) Riktigt skönt o röra på sig. Men idag har ja lite träningsvärk :p hehe det känns ju iaf att man gjort nånting. Sen satt jag o nathalie o lyssnade på dom stycken vi ska spela. Så man får lite uppfattning om hur dom ska låta. Sen kom Tomas o Daniel också.
På kvällen var det film hos Christer med massa folk. Såg först typ 28 dagar, nån zombie film. Sen den stora favoriten, Torkel i knipa ;) haha

Idag vaknade jag kvart över 11. Så skönt o sova ut! Gick o åt frukost med Nathalie :) Prata lite skit. Nu sitter ja i mitt dagrum, o gör typ ingenting. Det luktar gott iaf. Det står nämligen en å lagar mat :) mums.
Sanna ringde inatt. Haha ja lät precis som ja va helt klarvaken :p
O nu ringde hon o sa att hon har vunnit KN-special :D Grattis honey <3 Övning ger färdighet :) Så glad för din skull!
Nu tror jag att jag ska kolla film.
Kanske tomas dyker upp snart :)


Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0