Allting klart!

Då var allt fixat med skolan! Bara att tömma rummet, och städa. Nice!
Var ut på min dagliga joggingtur också. I regnet! Men det var det värt :) Skönt o röra på sig!
Ska redan idag börja plocka i rummet o fixa. O lite snabbstädning, igen (A) För imorgon kommer mina flicks :D yey. Ska bli så kul :) Usch, ha saknat alla så! Inte länge kvar nu :)

Va ska jag göra idag då..hmm.. har inte orkat vika min tvätt än, så det har jag kvar. Sen plocka lite. Sen senare ikväll blir det idol med folket. Sen blir det film. Troligen skräckfilm..hmm.. vi får väl se hur det går.. :p vem är det stackars utsatta som måste ha mig i sin säng? ;) fan jag o skräckfilm.. hmm ingen bra kombination ^^

Jaa.. nu ska ja väl gå..o göra nå vettigt...

Det har lättat en stor klump från magen..bara en kvar..:/

Puss o kram



Jag älskar dig :) <3 Snart är det du och jag igen!


Kommentarer
Postat av: sanna

babe (: imorgon invaderar vi :D PARTY PARTY! ^^

puss puss

2009-09-16 @ 21:01:24
URL: http://stayupsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0