3 dagar kvar

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag kommer hem. Bara 2 dagar tills Sanna, Alex och Henrika kommer :D iih me like! Vet inte än hur alla ska få plats bara :p hehe ja det löser sig väl :)

Idag har ja varit ut på min joggingtur. Sen har jag tvättat kläder, igen!! Haha ja förstår inte hur ja kan använda så mkt kläder :p hmm.. ja nu är allt tvättat iaf :) Sen har jag..inte gjort så jätte mkt idag. Spelade lite pingis med Tomas och Daniel^^
Nu sitter vi o kollar idol. En massa folk :)

Imorgon..vet jag inte vad jag ska göra.. Prata med Gunilla iaf. Så ska vi reda upp allt här på skolan.
Förresten mejlade jag folkis och lantis hemma. Lantis hade inget, men folkis. Hmm.. Hon jag mejlade med så sa att på musiklinjen var det fullt, men på dom andra fanns ledigt. Sku va idrott då.. Måste fundera lite. Sen har jag skrivit ner 3 olika jobb som jag hade tänkt skicka in på. Så får vi väl se :) Sen har Sanna satt in att vi söker lägenhet. Hon har ringt på en, som vi troligen åker o kollar på ihelgen. Hoppas :D

Puss o kram

 

älskling


Kommentarer
Postat av: henrika

finns det hjärterum så finns det skärte rum ^^

2009-09-15 @ 22:26:57
URL: http://akirneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0