Tröttis

Vilken natt. Herregud.

ÅKte som sagt till Arken o jobbade efter ja varit i Baltichallen. Satt i insläppet, tills Sanna kom. Gick bara bra. Fast ja va fruktansvärt trött!
Sen när ja fick gå hem, hade ja svårt o sova först. Sen hörde ja när Sanna kom hem. Men hon var inte ensam. Först lät det som min bror, men va fan sku han göra här kl 4 på natten? :p hehe Sen stormar Gustav in i mitt rum! Jaa. Sen fck han för sig att han skulle sova i min säng. Ja gick sen till Sanna. Sen slumra ja till där. O sen vaknade jag tjugo i 1 idag.
Fort upp o på fiol. Hjälpte Erika med nybörjarna :) Riktigt kul! Gick bra :) Sen hade ja egen lektion. Sen kom Chris o spelade med mig. Gick bra :)

Nu är jag hemma, o Sanna ha också kommit hem :) <3 Nu ska vi ha söndagsmys :) hihi Film o massa gott :D
Har vikt kläder o dammsugit. Sen ska ja släng igång en maskin tvätt.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0