Trött o slut

Usch va trött ja e! Efter allt flyttande, jobbande, stressande hit o dit. Husch. Men nu är vi så gott som stabiliserade här :) Skönt! Sanna är nere o fixar på bilen, jag o våfflan ligger i soffan o halv sover.

Jobbade 10-14, som vanligt. Höll nästans på o försova mig! Sov såå skönt inatt!
Efter jobbet for ja o hämta Sanna, o vi for o handla mat. Sen träffa ja Rasmus o Gisela, så gick vi o skaffa bredband åt mig, o antennsladd till tvn. Check (Y) Nu sku ja behöva lampa, matta, tvbort och nån sorts hylla till mitt rum.
Sen gick ja hem, o då var det bara o rusa iväg till bilteorin. Sanna va så snäll o lagade smörgås åt mig :)
Teorin va skittråkig..
När ja kom hem hade Sanna lagat mat :) tihi O burit upp alla lådor till förrådet. Imorgon ska ja fixa klart mitt rum :) ikväll är ja helt slut. Skulle egentligen ha åkt hem en sväng o hämtat lite grejjs. Men gör det imorgon ist.
Har teori imorgon igen. Suck.. Men sen är det över :)

Ikväll så skrev Anders till mig, o fråga ifall jag, han och Guy skulle göra nått musikaliskt till en söndag i kyrkan!! SJÄVKLART VILL JA DET :D Dom två, är helt otroligt roliga, o duktiga, att spela med! Jag trivs verkligen o spela med båda dom :)
Sen mejla Erika o hörde om ja har tid o hjälpa till ihelgen. O om ja ville ha extra spelning o öva trio. Självklart :) hihi

Vart på asbra humör nu :D hihi
Sen ska ja jobba för Mariepark på lördag :)

Nu ska ja kolla klart bonde söker fru :)

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0