Stressig helg

Ja.. Då kan ja skriva lite om min stressiga helg.

Fredagen:
Hopptränade själva. Basil var kanon! Gick jätte fint! Sen stressa jag hem, o skulle på fiol. Vi övade inför kvällen. O det var JAG som måsta leda! Vi skötte allt själv. Men det gick bra det :) Vi fick 30 e när vi spelade :O Kom två gubbar fram o gav oss 30e :p haha Sen for ja runt lite, o sen hamnade ja på Dinos med massa folk. O sen..Arken en sväng.
Steg upp halv 11 o förberedde mig för jobb. Jobbade först hemma hos Carolinas föräldrar. Dom hade bjudning hemma. Jobbade där från 12-15.15. Till morfar o byta om o kasta i mig mat, o sen jobb på arken 16-02 blev det. Så 14 timmars arbetsdag. Liiiite slut sen. Men sen vart ja väckt halv 10 idag. Då skulle ja upp o bege mig till Sleipner, där ja tävlade. Men det skrev ja om i förra inlägget.

Jag hatar såna här helger. Hatar o stressa hela tiden. Ja e trött på det! Å det ser ut som nästa helg kommer bli så igen. Jag som hade velat åka till Bollnäs o hälsa på alla där.. :/ Men det blir inte av!

Förresten..jag o sanna flyttar till stan om nån vecka :D till norragatan, till en 3a. Kommer bli såå bra!! :) <3

Nej gud, nu MÅSTE jag sova. Jobbar frukost o lunch på arken imorgon, 06-15. Tjoho! Stiga upp kvart i 5 (Y) Den tiden får jag nog lov o tänka på pengarna.

Nattinatti!

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0